مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-04-24پزشكي

ظرفیت پذیرش بیمارستان باقرالعلوم اهر پر شده است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با اشاره به افزایش تعداد فوتی های کرونا در این شهرستان، گفت: متاسفانه تعداد فوتی ها به صورت نگران کننده ای در حال افزایش است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با اشاره به افزایش تعداد فوتی های کرونا در این شهرستان، گفت: متاسفانه تعداد فوتی ها به صورت نگران کننده ای در حال افزایش است.

محمد میرزاپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ظرفیت تخت های بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر برای پذیرش بیمار جدید پر شده و این بیمارستان دیگر توان پذیرش بیمار را ندارد.

وی عدم توجه بیشتر مردم به توصیه های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک را عاملی در افزایش بی سابقه تعداد بیماران کرونایی در این شهرستان ذکر کرد و از مردم خواست همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی عمل کرده و از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

میرزاپور ضمن تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: هر کسی علائم سرماخوردگی دارد خود را قرنطینه کند و در صورت ادامه علائم یا تشدید آن بلافاصله با مرکز سلامت محل سکونت خود تماس بگیرد و این موضوع را نیز باید در نظر داشت که نتیجه منفی تست همیشه رد کننده ابتلای فرد نیست و فرد علامتدار می تواند علی رغم منفی شدن تست باعث انتقال بیماری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیرش بیمارستان باقرالعلوم اهر پر شده است

ظرفیت پذیرش بیمارستان باقرالعلوم اهر پر شده است