مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-24ورزشي

فاصله نزدیک تیم ها و معادله پیچیده در گروه تراکتور


تیم فوتبال تراکتور روز گذشته با یک نمایش منطقی نخستین پیروزی خود در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و شانس خود را برای صعود از گروه مرگ مسابقات افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرخ پوشان دیار آذربایجان شامگاه جمعه نخستین پیروزی خود در لیگ قهرمانان آسیا را به ثبت رساندند و جایگاه شان در رده دوم جدول رده بندی را مستحکم تر کردند.

در دیدار مقابل نیروی هوایی عراق، خطیبی همان طور که پیش از بازی هم گفته بود، تراکتور را با آرایش متفاوت تری نسبت به دیدارهای دور رفت به میدان فرستاد.

حضور بازیکنان تازه نفس در ترکیب تراکتور، حربه‎ به موقعی بود که کادر فنی تراکتور با ظرافت هرچه تمام تر آن را به کار گرفت و شمار امتیازات تیم را به عدد 6 رساند تا شانس صعود از گروه دوچندان شود.

علاوه بر آن، نباید به راحتی از کنار ریکاوری خوبِ بازیکنان تیم تراکتور گذشت.

رسول خطیبی که تاکید ویژه ای روی این موضوع دارد، پس از پایان دور رفت تلاش زیادی کرد که بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند و نتیجه آن نیز روز گذشته مشخص شد و برخی بازیکنان که در سه دیدار نخست به میدان رفته بودند، 90 دقیقه بدون احساس خستگی تلاش کردند.

بازی منطقی بازیکنان تراکتور بازیکنان تراکتور در این دیدار منطقی تر از دیدار مقابل پاختاکور، با هوش تر از دیدار مقابل الشارجه و با تسلط تر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله نزدیک تیم ها و معادله پیچیده در گروه تراکتور

فاصله نزدیک تیم ها و معادله پیچیده در گروه تراکتور