مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-24اجتماعي

مدرسه اشتغال سیستان وبلوچستان راه اندازی شد


رییس پارک علم وفناوری سیستان وبلوچستان از راه اندازی مدرسه اشتغال استان و معرفی 450 دانشجوی خلاق و برگزیده به این مدرسه خبر داد.

- محمدنبی شهیکی امروز در گفت  و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای توزیع عادلانه خدمات پژوهشی-آموزشی و بهره مندی از پتانسیل های موجود و با هدف کمک به دانشجویان خلاق و دارای ایده برای رفع موانع در شناخت بهتر استعدادهای خود، یادگیری مهارت های تیمی و رفتار حرفه ای در محیط کاری، مدرسه اشتغال سیستان وبلوچستان راه اندازی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در سیستان وبلوچستان دانشجویان و جوانان خلاق و توانمند زیادی وجود دارد به منظور حمایت و ارائه مشاوره های تخصصی به آنها، دومین مدرسه اشتغال کشور در این استان دایر شد که در حال حاضر نیز بالغ بر 450 نفر از دانشجویان خلاق و جوانان دارای ایده به این مدرسه معرفی شده اند.

به گفته شهیکی؛ در مدرسه اشتغال تلاش می شود تا داوطلبان با نگاهی به درون، الگوی رفتاری و جنس شغلی خود را دریابند و پس از آن با آگاهی کامل از ظرفیت های خود، اولین و مناسب ترین شغل را آگاهانه انتخاب کنند که این مدرسه در راه بهره مندی از استعداد و قابلیت های فارغ التحصیلان سال های اخیر دانشگاه های معتبر، طرح های متنوعی را برای شناسایی و توسعه قابلیت های علمی و عملی افراد در نظر گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه اشتغال سیستان وبلوچستان راه اندازی شد

مدرسه اشتغال سیستان وبلوچستان راه اندازی شد