مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-04-24سياسي

حذف آگهی های دولتی میخی بر تابوت رسانه


جمعی از سرپرستان و مدیران رسانه های مکتوب استان سمنان در نامه ای به نمایندگان مجلس از مصوبه  دو قوه مجریه و مقننه در خصوص عدم انتشار آگهی های دولتی در رسانه های مکتوب به مثابه خاموش چراغ بیداری و میخ پولادین دیگری بر تابوت رسانه یاد کردند.

- مدیران رسانه های مکتوب سمنان در نامه ای به نمایندگان عنوان کردند: حذف آگهی های دولتی میخی بر تابوت رسانه ایسنا/سمنان جمعی از سرپرستان و مدیران رسانه های مکتوب استان سمنان در نامه ای به نمایندگان مجلس از مصوبه  دو قوه مجریه و مقننه در خصوص عدم انتشار آگهی های دولتی در رسانه های مکتوب به مثابه خاموش چراغ بیداری و میخ پولادین دیگری بر تابوت رسانه یاد کردند.

جمعی از سرپرستان و مدیران رسانه های مکتوب استان سمنان معتقدند که حذف آگهی های دولتی از رسانه های مکتوب، آفتاب کم فروغ مطبوعات محلی را بیش از پیش به محاق می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این نامه که خطاب به اعضای مجمع نمایندگان استان سمنان نگاشته و نسخه ای از آن به ایسنا ارسال شده آمده است: این واژه هایی که می خوانید به منزله هشدار نسبت به مرگ حتمی رسانه های مکتوب و خنجری است که با دست خانه ملت و نماد دمکراسی یعنی مجلس شورای اسلامی برگلوی زبان ملت و رکن چهارم دمکراسی یعنی مطبوعات این مرزوبوم کشیده می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف آگهی های دولتی میخی بر تابوت رسانه

حذف آگهی های دولتی میخی بر تابوت رسانه