مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-24فرهنگي

جشنواره رنگ ها و نیرنگ ها در استان سمنان تمدید شد


دبیر جشنواره رنگ ها و نیرنگ ها از تمدید مهلت ارسال آثار با این جشنواره خبر داد و گفت: علاقه مندان به حضور در ‏این رویداد با موضوع فرقه های ضاله تا 15اردیبهشت آثارشان را ارسال کنند‎.

- ‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اعتمادی در جمع خبرنگاران همزمان با پیش از ظهر شنبه به صورت مجازی، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رنگ ها و نیرنگ ها تا 15 اردیبهشت ماه 1400 خبر داد و بیان کرد: دبیرخانه جشنواره در فضای مجازی آماده دریافت آثار است.

وی با بیان اینکه فرقه های ضاله و انحراف موضوع این جشنواره است، افزود: این جشنواره ملی در دو بخش فرهنگی و هنری در زیر مجموعه های هنری شامل پوستر، کاریکاتور، فیلم کوتاه شامل مستند، داستانی، انیمیشن کوتاه، موشن گرافیک و موشن کمیک، نمایش کوتاه، پادکست برگزار می شود همچنین بخش فرهنگی جشنواره به کتاب صوتی اختصاص دارد.

جوایز نقدی برای برگزیدگان دبیر جشنواره رنگ ها و نیرنگ ها بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد مقابله فرهنگی و هنری با فرق ضاله و عرفان های کاذب بوده و فرقه ها، فرقه ضاله بهاییت، مسیحتِ صهیونیستی، عرفان های کاذب و فرقه های نوظهور، انجمن حجتیه، تصوف و جریان های انحرافی فرق متصوفه در زمره محورهای آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رنگ ها و نیرنگ ها در استان سمنان تمدید شد

جشنواره رنگ ها و نیرنگ ها در استان سمنان تمدید شد