مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-04-24پزشكي

روند نگران کننده جان باختگان کرونا در اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل از روند صعودی شیوع کرونا در این استان ابراز نگرانی کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به بستری شدن 96 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته اعلام کرد: روند شیوع کرونا در استان همچنان صعودی و نگران کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرناف دکتر شهرام حبیب زاده، افزایش شمار مبتلایان کرونای بستری در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان اردبیل به 80 نفر را نگران کننده خواند و گفت: در شبانه روز گذشته 77 نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی این استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به پر شدن ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی و افزایش شمار مراجعان اضافه کرد: بخش های اتاق عمل و فیزیوتراپی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل به بخش کرونا تبدیل شده و یک بخش بیمارستان فاطمی و تمام ظرفیت بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل سرعت و سطح موج چهارم شیوع کرونا در این استان را نسبت به موج های اول، دوم و سوم بسیار زیاد عنوان کرد و گفت: در یک هفته اخیر آمار مبتلایان جدید و شمار بستری همزمان افراد مبتلا به کرونا در این استان بیش از چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نگران کننده جان باختگان کرونا در اردبیل

روند نگران کننده جان باختگان کرونا در اردبیل