مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-24سياسي

اعتراض جمعی از اهالی رسانه به لغو انتشار آگهی های دولتی در مطبوعات


جمعی از سرپرستان و مدیران رسانه های مکتوب استان سمنان با ارسال نامه ای به اعضای مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، نسبت به لغو مصوبه دولت درباره انتشار آگهی مزایده و مناقصه های دولتی در روزنامه های کثیرالانتشار اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جمعی از سرپرستان و مدیران رسانه های مکتوب استان سمنان با ارسال نامه ای به اعضای مجمع نمایندگان استان سمنان در نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده است، محسوب شده و در جهت مقابله و رویارویی با این نام گذاری ارزیابی می شود.

این نامه می افزاید: به صراحت اعلام می کنیم که رسانه نگاران مکتوب هنوز در شوک آوار نابه هنگام بهمن سال 98 یعنی مصوبه دولت مبنی بر عدم الزام انتشار آگهی های دولتی در رسانه های مکتوب هستند که در همان روزها مجلسیان به رسانه های نوشتاری نوید حمایت دادند؛ اما افسوس که چند صباحی از این وعده های نمایندگان نگذشت و مصوبه صریح نمایندگان ملت مبنی بر عدم انتشار آگهی های دولتی در رسانه های مکتوب را شاهد بودیم.

البته در آن سال و بعد از آن تصمیم نامناسب، دولت از تصمیم خود برگشت اما اکنون رکن چهارم دموکراسی در قوه مقننه با مصوبه خود می تواند مایه تضعیف رسانه های مکتوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جمعی از اهالی رسانه به لغو انتشار آگهی های دولتی در مطبوعات

اعتراض جمعی از اهالی رسانه به لغو انتشار آگهی های دولتی در مطبوعات