مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-24اقتصادي

ارز ویژه برای واردات کاغذ درنظر گرفته شود


معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از دلایل استفاده نکردن مردم از کتاب، گران شدن کاغذ و به نسبت گران شدن کتاب است، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از دلایل استفاده نکردن مردم از کتاب، گران شدن کاغذ و به نسبت گران شدن کتاب است، گفت: نیاز است مسئولان در سطح ملی، ارز ویژه ای را مخصوص کاغذ قرار دهند تا بتوانند کاغذ را با ارز مناسب و دولتی تامین کنند.

محمود رمضانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اکنون 24 ناشر فعال در سطح استان داریم.

وی با بیان اینکه باتوجه به اینکه مشکلات حوزه کرونا زیاد بود، ناشرین استان توانستند خود را به خوبی وفق دهند، تصریح کرد: سال گذشته 174 عنوان کتاب توسط ناشران چاپ شده و این نشان می دهد که ناشران خود را با شرایط جدید هماهنگ کرده اند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به مشکل کاغذ برای ناشران، بیان کرد: گرانی کاغذ دامن گیر همه ناشران در همه مناطق کشور شده است.

رمضانی با بیان اینکه از طرفی دیگر بسیاری از نویسندگان که قصد دارند، کتاب خود را چاپ کنند باید هزینه سنگینی را پرداخت کنند، تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی تسهیلاتی را برای این امر ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز ویژه برای واردات کاغذ درنظر گرفته شود

ارز ویژه برای واردات کاغذ درنظر گرفته شود