مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-04-24سياسي

کمتر شاهد استفاده ابزاری از خردسالان در سطح معابر و بزرگراه ها هستیم


معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به پدیده کودکان زباله گرد، گفت: با تلاش های مجدانه و بی وقفه مسئوولان خدمات شهری به نقطه ای دست یافته ایم که کمتر شاهد استفاده ابزاری از خردسالان در سطح معابر و بزرگراه ها هستیم.

- معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به پدیده کودکان زباله گرد، گفت: با تلاش های مجدانه و بی وقفه مسئوولان خدمات شهری به نقطه ای دست یافته ایم که کمتر شاهد استفاده ابزاری از خردسالان در سطح معابر و بزرگراه ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظارت دوره ای شهرداری منطقه 3 به ریاست سلیمی معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری تهران در قالب بازدید صبحگاهی و جلسه نظارت دوره ای برگزار و ارزیابی از این منطقه مطلوب اعلام شد.

پس از بازدید مصطفی سلیمی از پروژه های شاخص و توسعه محلی ، جلسه نظارت دوره ای منطقه 3 با حضور مدیران کل ستادی و مدیران کل سازمانها و شرکتهای مرتبط به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

وی با ابراز رضایت از ارزیابی صورت گرفته در این منطقه عنوان کرد: تشکل های مردمی، خیریه ها، سازمان های مردم نهاد و NGO ها در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 با قدرت و درایت عمل می کنند به طوری که بسیاری از آنها با حضور در مجامع بین المللی، موجب باز شدن گره های کوری شده اند که به دلیل تحریم های ظالمانه به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر شاهد استفاده ابزاری از خردسالان در سطح معابر و بزرگراه ها هستیم

کمتر شاهد استفاده ابزاری از خردسالان در سطح معابر و بزرگراه ها هستیم