مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-24اقتصادي

55 زندانی جرایم غیر عمد در اصفهان آزاد شد / افزایش 70 درصدی کمک های مردمی


رییس ستاد دیه استان اصفهان از آزادی 55 زندانی جرایم غیرعمد از زندان های استان اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

- اسدالله گرجی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 815 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 700 میلیارد تومان در زندان های استان اصفهان هستند، اظهار داشت: از این تعداد زندانی 20 نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه د ماه مبارک امسال و با همکاری خیران اصفهان تاکنون چهار میلیارد و 500 میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک نقدی جمع آوری شده است، ابراز داشت: میزان کمک های مردمی در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش یافته است.

رییس ستاد دیه استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 55 زندانی با بدهی 12 میلیارد تومانی از بند رهایی یافته اند، تصریح کرد: حدود 65 درصد از این بدهی توسط شکات گذشت شده است.

وی گفت: سه نفر از زندانیان آزاد شده با کمک خیران در ماه مبارک رمضان امسال بانوان بودند.

گرجی زاده اضافه کرد: به صورت میانگین هر شب بین 400 تا 500 میلیون تومان توسط خیران اصفهان برای آزادی زندانیان جمع آوری می شود و این در حالی است که هنوز شرکت های بزرگی مانند فولاد مبارکه و دیگر نهادهایی که هر ساله کمک های خوبی را دارند، ورود نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 زندانی جرایم غیر عمد در اصفهان آزاد شد / افزایش 70 درصدی کمک های مردمی

55 زندانی جرایم غیر عمد در اصفهان آزاد شد / افزایش 70 درصدی کمک های مردمی