مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-24سياسي

بیمارستان ابرکوه در آستانه ی وضعیت بحرانی ناشی از کرونا


در حال حاضر ICU جنرال به بیماران کرونایی اختصاص یافته و با توجه به تکمیل شدن تخت های بخش عفونی، تخت های بخش داخلی، جراحی و اطفال هم درگیر شده و امروز دغدغه ما تأمین تخت برای فضای فیزیکی فعلی بیمارستان است.

- ایسنا/یزد رییس بیمارستان ابرکوه گفت: در حال حاضر ICU جنرال به بیماران کرونایی اختصاص یافته و با توجه به تکمیل شدن تخت های بخش عفونی، تخت های بخش داخلی، جراحی و اطفال هم درگیر شده و امروز دغدغه ما تأمین تخت برای فضای فیزیکی فعلی بیمارستان است.

علی اکبر عسکر نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد بستری بیماران کرونایی بیمارستان ابرکوه در جریان پیک چهارم بیماری نسبت به یک ماه گذشته، 10 تا 12 برابر شده و به خاطر وجود بیماران بدحال کرونایی مجبور شدیم که بخش ICU جنرال بیمارستان را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم و به نظر می رسد این روند در روزهای آتی تشدید شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود در مدار بودن دو دستگاه اکسیژن ساز به علت افزایش بستری ها، در ساعاتی از روز دچار افت اکسیژن شده و مجبوریم از کپسول ها استفاده کنیم برای بیمارستان هزینه های سنگینی دارد که امیدواریم با اهتمام خیرین در این زمینه دچار مشکل نشویم.

وی از قول مساعد مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان برای تأمین نیروی انسانی خبر داد و گفت: تاکنون از نظر تأمین داروی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ابرکوه در آستانه ی وضعیت بحرانی ناشی از کرونا

بیمارستان ابرکوه در آستانه ی وضعیت بحرانی ناشی از کرونا