مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-24سياسي

کاهش آمار تخلفات ساختمانی/ تهیه طرح تفصیلی ویژه محدوده تاریخی شهر تهران


معاون شهرسازی شهرداری تهران با اشاره به سیستمی شدن صدور پروانه در حوزه شهرسازی از کاهش آمار تخلفات ساختمانی خبر داد و گفت: طرح تفصیلی ویژه محدود تاریخی شهر تهران شامل منطقه 12 و بخشی از منطقه 11 تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا گلپایگانی در نشست خبری آنلاین امروز شنبه در تشریح عملکرد سه ساله معاونت شهرسازی شهرداری تهران، گفت: معماری یکی از شاخص های فرهنگ و تمدن در هر سرزمینی شناخته می شود و معماری ایرانی نیز ریشه در تاریخ چند هزار ساله دارد.

در معماری ایرانی فضاهایی خلق شده اند که هیچ گاه کهنه نمی شوند، در حقیقت معماری ایرانی پیوند با روح و جان آدم ها برقرار می کند.

وی افزود: طی سه سال گذشته تمام توان و تلاش خود را در مدیریت شهری و در حوزه شهرسازی برای برگرداندن آرامش شهر و آسایش شهروندان به کار گرفتیم.

بی تردید اگر افراد در محیط شهری به فضای زندگی تعلق خاطر داشته باشند آرامش خواهند داشت و در غیر این صورت نسبت به آن فضا بیگانه خواهند بود.

گلپایگانی با بیان اینکه شهرداری موظف بوده پروژه های موضوعی و موضعی را به سرانجام برساند، افزود: تا سال 97 تقریبا 20 طرح موضعی و موضوعی در شهر تهران به تصویب کمیسیون ماده 5 رسید و 35 طرح مصوب که برای تهران از اهمیت بسزایی برخوردار است به تصویب رسیده و 10 طرح دیگر در دستور کار است تا به کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار تخلفات ساختمانی/ تهیه طرح تفصیلی ویژه محدوده تاریخی شهر تهران

کاهش آمار تخلفات ساختمانی/ تهیه طرح تفصیلی ویژه محدوده تاریخی شهر تهران