مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-24بين الملل

آغاز جراحی غده سرطانی


نیروگاه اتمی دیمونا در قلب سرزمین های اشغالی قرار دارد و رسیدن موشک به نزدیکی آن یعنی اثبات بی خاصیت بودن آنچه از آن به عنوان «گنبد آهنین» یاد می کنند.

- نیروگاه اتمی دیمونا در قلب سرزمین های اشغالی قرار دارد و رسیدن موشک به نزدیکی آن یعنی اثبات بی خاصیت بودن آنچه از آن به عنوان گنبد آهنین یاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسالت نوشت: رژیم صهیونیستی بیش از 70 سال قبل با غصب سرزمین ملت فلسطین از سوی انگلیس به دنیا تحمیل شد و در تمام این سال ها به عنوان غده سرطانی نه تنها منطقه غرب آسیا که بلکه دنیایی را با خسارت و خشونت و تروریسم تهدید می کند.

این سگ هار که این روزها از سوی رژیم آمریکا حمایت می شود علی رغم تلاش و جنایت های زیادی که انجام داده، هنوز نتوانسته است با منطقه همگون و منسجم شود چراکه جایی در منطقه ما ندارد و باید محو شود.

این رژیم که روزی سودای غصب از نیل تا فرات را در سر داشت و البته هنوز هم اگر مقاومت مردم منطقه نباشد به سوی عملی کردن آن حرکت می کند، این روزها در تلاش برای حفظ خویش در مجموعه پادگانی محدودی به اسم اسراییل هست که از قضا آن را با انبوهی از تجهیزات نظامی محافظت می کند.

یکی از ابزارهای دفاعی که سالیان سال به آن بالیده و با ترفند بزرگنمایی آن باعث ترس سران ترسو و مرتجع برخی کشورهای عربی شده، سامانه ای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جراحی غده سرطانی

آغاز جراحی غده سرطانی