مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-24سياسي

نگرانی کارگران درباره حق مسکن 450 هزار تومانی/ کارفرماها قبول کردند دولت تعلل می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا امام قلی تبار, بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور، درباره حق مسکن 1400 گفت: اسفندماه هرسال ماراتن تعیین حقوق و مزایای کارگران برای سال جدید شروع و در پایان این ماراتن، - بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور درباره حق مسکن 1400 گفت: دغدغه کارگران برای عقب افتادن حق مسکن این است که هرچقدر میزان معوقات بیشتر شود کارفرمانماها از پرداخت آن معوقات شانه خالی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا امام قلی تبار, بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور، درباره حق مسکن 1400 گفت: اسفندماه هرسال ماراتن تعیین حقوق و مزایای کارگران برای سال جدید شروع و در پایان این ماراتن، بخش نامه شورای عالی کار صادر می شود.

وی ادامه داد: یکی از اقلام مزایای انگیزشی کارگران حق مسکن است که در بخش نامه فوق از 300هزار تومان در سال 99 به 450هزار تومان افزایش یافته است، فارغ از اینکه حق مسکن کارگران در شرایط فعلی و با افزایش افسارگسیخته هزینه های زندگی کارگران ، کمتر از حق شارژ مسکن اجاره ای آنان می باشد بر کسی پوشیده نیست.

امام قلی تبار اظهار داشت: اما این که چرا بعد از تصویب این موضوع در شورای عالی کار معمولاً در همان ابتدای سال به مرحله اجرا در نمی آید ابهامات زیادی را در ذهن جامعه کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کارگران درباره حق مسکن 450 هزار تومانی/ کارفرماها قبول کردند دولت تعلل می کند

نگرانی کارگران درباره حق مسکن 450 هزار تومانی/ کارفرماها قبول کردند دولت تعلل می کند