مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-24حوادث

دستگیری باند 5 نفره سارقان مسلح در غرب تهران/ زورگیری در پوشش مسافرکشی


فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 5 نفره سرقت مسلحانه و سرقت به عنف در غرب استان تهران با داشتن حدود 50 مالباخته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران امروز در حاشیه برنامه اطلاع رسانی دستگیری چندین سارق مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی درخواست ها و شکایات شهروندان مبنی بر سرقت مسلحانه و سرقت به عنف، این امر در دستور کار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم های اطلاعاتی و عملیاتی برای شناسایی اعضای باند گفت: در مرحله اول با بررسی میدانی و تحقیقات مقدماتی طی سرنخی یکی از اعضای باند شناسایی شده و پس از هماهنگی مرجع قضایی وی در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

  فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: پس از این سایر اعضای باند 5 نفره شناسایی و دستگیر شدند که در شهریار و سایر شهرهای غرب استان تهران اقدام به سرقت مسلحانه و سرقت به عنف با سلاح گرم و سرد داشتند.

سردار ظهیری ادامه داد: نکته حائز اهمیت آن است که اقدامات این باند ابتدا تحت عنوان مسافر، اشخاص را سوار کرده و سپس اقدام به سرقت مسلحانه می کردند همچنین با سرقت خودرو، مجدداً اقدام به سرقت و زورگیری مسلحانه می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند 5 نفره سارقان مسلح در غرب تهران/ زورگیری در پوشش مسافرکشی

دستگیری باند 5 نفره سارقان مسلح در غرب تهران/ زورگیری در پوشش مسافرکشی