مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-24سياسي

افزایش 8 درصدی شمار داوطلبین شورای روستاهای قزوین


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: تعداد داوطلبان شورای روستاها نسبت به دوره گذشته انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها با افزایش 8 درصدی مواجه شده است.

- منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت پیگیری انتخابات 1400 اظهار کرد: فرایند انتخابات بر اساس روزشمار انتخابات در حال پیگیری و انجام است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: ستادهای انتخاباتی استان، شهرستان و بخش و همچنین هیئت های نظارت شوراها و هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین به صورت منظم و مستمر، امر انتخابات را رسد می کنند.

وی اذعان کرد: در آستانه انتخابات باید به این موضوع اذعان داشت که ثبت نام داوطلبان در شهرها و روستاها با استقبال خوبی رو به رو شد.

حبیبی تصریح کرد: تعداد داوطلبان شورای روستاها نسبت به دوره گذشته انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها با افزایش 8 درصدی مواجه شده است.

این مسئول با اشاره به این مسئله که در دوره گذشته 28 روستای استان قزوین فاقد شورا بوده است، مطرح کرد: تمامی 28 شهر و 679 روستای استان به حد نصاب رسیده و انتخابات در آنها برگزار می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: امسال دو انتخابات بزرگ و پر حجم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روس ها را پیش رو داریم و در این راستا حدود 30 هزار نفر عو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درصدی شمار داوطلبین شورای روستاهای قزوین

افزایش 8 درصدی شمار داوطلبین شورای روستاهای قزوین