مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-04-24بين الملل

اصابت موشک به نزدیکی تأسیسات «دیمونا» قواعد درگیری را تغییر داد


یک تحلیلگر عراقی با اشاره به اصابت موشک مقاومت به نزدیکی تأسیسات اتمی «دیمونا» رژیم صهیونیستی، گفت: پس از شلیک این موشک، قواعد درگیری تغییر کرد.

- یک تحلیلگر عراقی با اشاره به اصابت موشک مقاومت به نزدیکی تأسیسات اتمی دیمونا رژیم صهیونیستی، گفت: پس از شلیک این موشک، قواعد درگیری تغییر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، علی فاهم کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی عراق در سخنانی به اصابت موشک گروه های مقاومت به نزدیکی تأسیسات اتمی دیمونا رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: من شخصاً معتقدم که پس از اصابت موشک به نزدیکی تأسیسات حساس و راهبردی دیمونا در اراضی اشغالی، قواعد درگیری در منطقه دستخوش تغییر و تحول شد.

این تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی در ادامه اظهارات خود عنوان کرد: طبیعتاً در ادامه تحولات منطقه همگان خواهند دید که قواعد درگیری در مقایسه با مرحله پیش از شلیک موشک، کاملاً تغییر کرده است.

بامداد روز پنجشنبه رسانه های صهیونیستی از اصابت یک موشک به نزدیکی تأسیسات اتمی دیمونا خبر دادند.

در همین ارتباط، آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به انفجار در نزدیکی تاسیسات هسته ای دیمونا واکنش نشان داد و به ناکامی پدافند هوایی تل آویو در رهگیری موشک شلیک شده اذعان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصابت موشک به نزدیکی تأسیسات «دیمونا» قواعد درگیری را تغییر داد

اصابت موشک به نزدیکی تأسیسات «دیمونا» قواعد درگیری را تغییر داد