مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-24بين الملل

واکنش عصائب اهل الحق به بیانیه فرمانده سنتکام


دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق در واکنش به اظهارات اخیر فرمانده تروریست های آمریکایی در منطقه اعلام کرد که در صورت عدم صدور تکذیبه از جانب دولت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق، امروز (شنبه)، در بیانیه ای به اظهارات کنت مک کنزی فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرامی صابرین نیوز ، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق اعلام کرد: اظهارات اخیر فرماندهی مرکزی آمریکا دلیلی است آشکار مبنی بر عدم جدیت دولت آمریکا برای خارج کردن نیروهای نظامی خود از خاک عراق .

قیس الخزعلی ادامه داد: در صورت عدم صدور فوری تکذیبه از طرف دولت عراق، [این عدم واکنش] به معنای بی اعتباری گفته های دولت درباره درخواست خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق خواهد بود و اینکه آنچه علنا گفته می شود برخلاف آن چیزی است که در خفا مطرح می شود .

الخزعلی در پایان گفت: آمریکایی ها یکی پس از دیگری دلیل می آورند که زبان گفت و گو و منطق با آن ها بی فایده است و روش افغانستان ی تنها راه برای بیرون راندن آن هاست .

این بیانیه در واکنش به به اظهارات اخیر فرمانده تروریست های آمریکایی که گفت: عراق خواهان باقی ماندن ماست و ما تعداد نیروهای خود را در آنجا کاهش نخواهیم داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عصائب اهل الحق به بیانیه فرمانده سنتکام

واکنش عصائب اهل الحق به بیانیه فرمانده سنتکام