مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-24بين الملل

ورود انجمن صنفی روزنامه نگاران به درخواست روزنامه نگاران زن درباره آزار جنسی


نایب رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران به مدارا گفت: انجمن تنها به مواردی وارد می شود که خود زن روزنامه نگار درخواست کرده باشد.

آن مواردی که از ما خواسته شده و کمیته وارد آن شده درست بوده است.

به این رسیدیم آن چه گفته می شود نادرست نیست و این اتفاق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، جنبش می تو یا من هم ، بعد از این راه افتاد که علیه یک تهیه کننده سرشناس هالیوود، اتهام آزار جنسی مطرح شد و بعد از آن، مانند یک گلوله برفی کوچک که راه افتاده و در طول مسیر رفته رفته بزرگتر شود، اشخاص دیگری به این جنبش پیوستند و افشاگری هایی درباره تعرضی که به آنها شده انجام دادند.

در ایران نیز برخی از زنان ادعاهایی در خصوص آزار و اذیت جنسی از سوی هنرمندان و روزنامه نگاران داشتند که محسن نامجو و آیدین آغداشلو از سرشناس ترین آنها بود که واکنش های فراوانی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

با شکل گیری این جنبش که برخی از خبرنگاران و روزنامه نگاران زن نیز ادعاهایی در این خصوص داشتند سئوالات متفاوتی در این خصوص در ذهن ایجاد می شود که وضعیت آزار جنسی در کشور ما چطور است؟ قربانیان خشونت و آزار جنسی تمایل به افشاگری با هویت واقعی خود هستند؟ فضای اجتماعی چنین اجازه ای را به آنها می دهد؟ قانون از آنها حمایت می کند؟ فضای فرهنگی برای این افشاگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود انجمن صنفی روزنامه نگاران به درخواست روزنامه نگاران زن درباره آزار جنسی

ورود انجمن صنفی روزنامه نگاران به درخواست روزنامه نگاران زن درباره آزار جنسی