مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-24اقتصادي

افزایش 20 درصدی مصرف آب در همدان


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش 20 درصدی مصرف آب در همدان خبر داد و گفت: مصارف آب در همدان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/همدان معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش 20 درصدی مصرف آب در همدان خبر داد و گفت: مصارف آب در همدان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

حمیدرضا نیکداد در گفت وگو با ایسنا، میزان تولید آب در همدان را 1800 لیتر در ثانیه دانست و اظهار کرد: در حال حاضر میزان مصرف آب در همدان 1800 لیتر در ثانیه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 20 درصدی دارد و با افزایش دمای هوا و روشن شدن کولرها قطعاً افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها 60 درصد از حجم سد اکباتان پر است، تصریح کرد: براساس گزارشات دریافتی هم اکنون حجم ذخایر آبی سد اکباتان در حدود 20 میلیون مترمکعب است.

نیکداد با تأکید بر اینکه درحال حاضر هیچ گونه منبع آبی جدید و جایگزینی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: رودخانه عباس آباد، رودخانه خاکو و سد آبشینه بخش دیگری از ذخایر آبی ما را تشکیل می دهند که در صورت عدم بارش ذخایر رودخانه ای نیز از دسترس خارج خواهند شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه امسال سال کم بارشی است، وضعیت منابع آبی اصلاً خوب نیست، مطرح کرد: افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی مصرف آب در همدان

افزایش 20 درصدی مصرف آب در همدان