مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-24اجتماعي

آمار مدارس کانکسی هشترود 13 برابر میانگین کشوری است


فرماندار هشترود با تقدیر از استقبال گسترده مردم نیکوکار هشترود در طرح نوسازی مدارس این منطقه گفت: آمار مدارس کانکسی هشترود 13 برابر میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین امینیان ظهر امروز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان هشترود گفت: خوشبختانه در سال های اخیر پویشی به همت مسئولین آموزش و پرورش شهرستان در جذب مشارکت های مردمی و نوسازی مدارس از این طریق ایجاد شده است که امید بخش بوده و می توان از ظرفیت ایجاد شده نهایت استفاده برای ایجاد و نوسازی فضای آموزشی را برد.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن امکانات تحصیلی برای فرزندان منطقه اظهار کرد: میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز در 4 سال اخیر رشد چشمگیری داشته است و در کنار آن با همت و حمایت صورت گرفته مدارسی که چندین سال با خطر تخریب مواجه بودند، نوسازی شده و به ثمر رسیدند و انشاالله در سال های آتی هم این روند ادامه یابد.

امینیان افزود: باتوجه به آمار اعلام شده توسط وزارت آموزش و پرورش از وجود تعداد 3900 مدرسه کانکسی در کشور، منطقه هشترود نسبت زیادی از این آمار را با تعداد 34 مدرسه کانکسی به خود اختصاص داده که 13 برابر میانگین کشوری است.

فرماندار هشترود با بیان اینکه در چهار سال گذشته 17 پروژه مدرسه خیر ساز و مشارکتی در منطقه هشترود اجرا شده، به لزوم اولویت بندی در انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مدارس کانکسی هشترود 13 برابر میانگین کشوری است

آمار مدارس کانکسی هشترود 13 برابر میانگین کشوری است