مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-04-24سياسي

استکبار جهانی آفت شجره انسانیت و اسلام


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن در قالب های تبلیغاتی، نظامی و شبه نظامی و به صورت کارشناسی به دنبال از بین بردن حیثیت اسلام و شجره انسانیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر شنبه در جمع رییس و اعضای ستاد دیه استان بیان کرد: تحقق هر امری به وجود مقتضی و نبود مانع بستگی دارد که تحقق اسلام به معنای صحیحش از این اصل مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه در پیاده شدن اسلام موانع بیرونی وجود دارد، افزود: وجود این موانع انسان های ناآگاه را گول می زند که باید رفع شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه چیزی که به عنوان حقوق بشر از آن یاد می شود، جز با پشتوانه حاصل نمی شود، گفت: حقوق بشر در دو بخش شامل مسائل حقوقی و اخلاقی است.

وی با بیان اینکه بر اساس مسائل حقوقی متخلف باید برای کوچکترین آسیب فیزیکی در بدن انسانی باید پاسخگو باشد، افزود: مسائل اخلاقی و زبانی گستره بالایی داشته و نیازمند توجهی جدی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جنایت های استکبار، اظهار کرد: برخلاف دشمن، اسلام به گونه ای است که جنگ نظامی اش هم با هدف حیات مادی و معنوی است.

وی با اشاره به نامه شهید قاسم سلیمانی به خانواده اش، بیان کرد: شهید در بخشی از این نامه می گوید که من در تصمیمم روحیه نظامی گری نداشتم و کارم به ذات آدم کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی آفت شجره انسانیت و اسلام

استکبار جهانی آفت شجره انسانیت و اسلام