مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-04-24پزشكي

آغاز واکسیناسیون عمومی با اولویت 80 ساله ها در سمنان/ بستری شدن 40 بیمار جدید


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از آغاز واکسیناسیون عمومی با اولویت واکسینه کردن سالمندان بالای 80 سال در این استان از امروز چهارم اردیبهشت ماه خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از آغاز واکسیناسیون عمومی با اولویت واکسینه کردن سالمندان بالای 80 سال در این استان از امروز چهارم اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از گروه های در خطر در استان بر علیه کووید19 واکسینه شدند اظهار کرد: پیش از این واکسیناسیون بیش از 80 درصد گروه های همچون کادر درمان، بیماران خاص، سالمندان نگهداری شده در خانه های سالمندان، جانبازان و پاکبانان در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی استان سمنان انجام شده است.

وی از تکمیل واکسیناسیون این گروه ها طی یکی دو روز آینده خبر داد و اضافه کرد: واکسیناسیون عمومی بر مبنای سن افراد انجام شده و در اولین گام در فاز عمومی ، سالمندان بالای 80 سال از امروز واکسینه می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچنین با اشاره به روند افزایشی مبتلایان در کشور و استان، از بستری شدن 40 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد و افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون عمومی با اولویت 80 ساله ها در سمنان/ بستری شدن 40 بیمار جدید

آغاز واکسیناسیون عمومی با اولویت 80 ساله ها در سمنان/ بستری شدن 40 بیمار جدید