مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-24دانش

اتاق تمیز تست حسگرهای فضایی اپتیکی گواهی اعتبارسنجی گرفت


اتاق تمیز پرتابل (قابل حمل) جهت تست حسگرهای فضایی اپتیکی که توسط پژوهشگاه فضایی ایران ثبت اختراع شده بود، موفق به دریافت گواهی اعتبارسنجی از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران شد.

- اتاق تمیز پرتابل (قابل حمل) جهت تست حسگرهای فضایی اپتیکی که توسط پژوهشگاه فضایی ایران ثبت اختراع شده بود، موفق به دریافت گواهی اعتبارسنجی از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، اتاق تمیز پرتابل جهت تست حسگرهای فضایی اپتیکی پژوهشگران پژوهشکده سامانه های ماهواره که به عنوان طرح اختراعی در مرکز مالکیت فکری و ثبت اختراعات به ثبت رسیده بود، موفق به دریافت گواهی اعتبارسنجی از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران شد.

حامد بابایی، رییس پژوهشکده سامانه های ماهواره در این باره گفت: قطعات و حسگرهای حساس اپتیکی و فضایی همیشه الزامات سخت گیرانه ای در ارتباط با شرایط تمیزی محیط دارند که عدم رعایت آن ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به آن قطعه یا حسگر وارد کند.

از سوی دیگر، یکی از بهترین راه ها برای آزمودن برخی از المان ها و حسگرهای فضایی مثل حسگر ستاره یا حسگر خورشید، استفاده از ستارگان و خورشید موجود در آسمان واقعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق تمیز تست حسگرهای فضایی اپتیکی گواهی اعتبارسنجی گرفت

اتاق تمیز تست حسگرهای فضایی اپتیکی گواهی اعتبارسنجی گرفت