مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-24سياسي

ضرورت توجه به نحوه درست توزیع منابع آب کشاورزی در گیلان


نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت توجه به نحوه درست توزیع و جلوگیری از هدر رفت منابع آب کشاورزی تأکید کرد و گفت: تقویم زراعی از سوی کشاورزان رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در دیدار با مدیران و معاونان شرکت آب منطقه ای گیلان ضمن قدردانی از تلاش های مدیریت آب استان، گفت: مدیریت آب، یکی از حساس ترین مدیریت ها است.

وی تأکید کرد: باید با مدیریت در نحوه توزیع، استفاده و جلوگیری از هدر رفت این منابع مهم و حیاتی از سوی کشاورزان و مدیران شرکت آب منطقه ای بتوانیم سالی زراعی بدون تنش آبی را پیش رو داشته باشیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کشاورزی در گیلان بر پایه برنج و تک محصولی است، افزود: باید با حمایت هر چه بیشتر از کشاورزان و مدیریت درست و نظارت دقیق، بتوانیم، آب زراعی را به دست شالیکاران بالادست و پایین دست فراهم کنیم و همه از این نعمت الهی برای کشت محصول خود بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر اینکه باید زیر ساخت های لازم برای بهینه سازی و جلوگیری از هدر رفت آب فراهم شود، گفت: باید سالانه بخشی از اعتبارات این شرکت برای بتنی کردن کانال های آبیاری تخصیص یابد علاوه بر جلوگیری از هدررفت آب، کشاورز نیز بتواند بدون دغدغه کم آبی به کشت محصول بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به نحوه درست توزیع منابع آب کشاورزی در گیلان

ضرورت توجه به نحوه درست توزیع منابع آب کشاورزی در گیلان