مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-04-24اقتصادي

نتیجه پایش اقدام ملی مسکن فارس به زودی اعلام می شود


مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد که نتیجه پایش ثبت نامی های مرحله چهارم اقدام ملی مسکن در استان به زودی اعلام می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد که نتیجه پایش ثبت نامی های مرحله چهارم اقدام ملی مسکن در استان به زودی اعلام می شود.

جعفر زاهدی گفت: در چهار مرحله نام نویسی در طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس 76731 نفر ثبت نام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راه و شهرسازی، زاهدی افزود: تاکنون 16 هزار و 680 نفر واجد شرایط شناخته شده اند و 12 هزار و 506 نفری که در مرحله چهارم ثبت نام کرده اند نیز به زودی مورد پالایش قرار خواهند گرفت.

زاهدی یادآور شد: در خصوص عملکرد اجرایی در طرح اقدام ملی مسکن نزدیک به 1000 هکتار زمین در صدرا و 32 شهر استان در کمیسیون و کارگروه های مربوطه تغییر کاربری و به محدوده شهرها برای اجرای این طرح الحاق شده اند.

او ادامه داد: وظیفه ساخت مسکن در طرح اقدام ملی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی فارس، شرکت عمران شهر جدید صدرا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس است که در این خصوص تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم با خانه دار شدن متقاضیان این طرح، در آسایش، آرامش و برداشتن بار سنگین اجاره مسکن از دوش آن ها سهم کوچکی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه پایش اقدام ملی مسکن فارس به زودی اعلام می شود

نتیجه پایش اقدام ملی مسکن فارس به زودی اعلام می شود