مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-24پزشكي

آغاز واکسیناسیون پاکبانان در لرستان


با هماهنگی  که با نظام پزشکی انجام شده بنابر این است که ثبت نام گروههای فاز اول در بخش خصوصی انجام شود تا با توجه به کارت معتبر و لیست سازمانشان بر علیه بیماری کرونا واکسینه شوند.

- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون پاکبانان این استان خبر داد.

دکتر مریم کوشکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طرح واکسیناسیون پاکبانان استان با اولویت افراد در معرض زباله های عفونی در استان در حال انجام است و تلاش می شود با روند پیشرو تا پایان هفته تمامی پاکبان های استان دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: لیست توزیع واکسن کرونا بر حسب تعداد پرسنل بهداشت ودرمان، تعداد بیماران خاص و بیماران سرطانی هر شهرستان تهیه شده و کارشناسان مسئول زنجیره سرد واکسن سرم و مواد بیولوژیک شهرستانها از برای دریافت واکسن به مرکز بهداشت استان مراجعه کنند.

وی بیان کرد: هدف از این توزیع واکسن سینوفارم ابتدا تکمیل واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و بعد به ترتیب واکسیناسیون بیماران خاص و بیماران سرطانی است.

کوشکی تصریح کرد: با هماهنگی که با نظام پزشکی انجام شده بنابر این است که ثبت نام گروههای فاز اول در بخش خصوصی انجام شود تا با توجه به کارت معتبر و لیست سازمانشان بر علیه بیماری کرونا واکسینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون پاکبانان در لرستان

آغاز واکسیناسیون پاکبانان در لرستان