مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-24دانش

سکوت متخصصان معماری در برابر آژانس های معاملات ملک!


پس از انقلاب اسلامی ایران بارها از سمت معماران مختلف کشور هشدارهایی نسبت معماری ای که در حال شکل گیری بود، صورت گرفت ولی با این حال امروزه شاهد یک بی هویتی و شلختگی در معماری کشور هستیم.

- پس از انقلاب اسلامی ایران بارها از سمت معماران مختلف کشور هشدارهایی نسبت معماری ای که در حال شکل گیری بود، صورت گرفت ولی با این حال امروزه شاهد یک بی هویتی و شلختگی در معماری کشور هستیم.

با این حال از اموز بنای جایزه ملی معماری عصر انقلاب اسلامی نهاده شد، رویدادی که می تواند امیدی برای ارتقای معماری کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری آنلاین جایزه ملی معماری عصر انقلاب اسلامی با حضور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، علیرضا شهابیان دبیر جامعه مهندسان مشاور ایران، محمود گلابچی استاد دانشکده معماری پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، سید حمید میرمیران مدیرعامل مهندسین مشاور نقش جهان ـ پارس، عبدالحمید نقره کار پژوهشگر معماری و شهرسازی و دانشیار دانشگاه علم و صنعت، حامد مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، ایمانی خوشخو عضو هیات علمی و سرپرست پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و مصطفی بهزادفر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت متخصصان معماری در برابر آژانس های معاملات ملک!

سکوت متخصصان معماری در برابر آژانس های معاملات ملک!