مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-04-24حوادث

دستگیری 98 نفر از گردانندگان سایت های قمار در مشهد


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از شناسایی 10 مرکز قمار و دستگیری 98 نفر از گردانندگان سایت های قمار در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از شناسایی 10 مرکز قمار و دستگیری 98 نفر از گردانندگان سایت های قمار در مشهد خبر داد.

ولی قنبری راد با اشاره به دستگیری شبکه گردانندگان قمارخانه ها در سطح استان طی چند روز اخیر گفت: با همکاری ارزشمند ضابطان دستگاه قضایی بزرگترین شبکه سازمان یافته قمار متلاشی و در همین رابطه 10 مرکز شناسایی و 18نفر سرکرده باند و 80 نفر قمارباز دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای ناحیه 2 مشهد افزود: این افراد که به صورت شبکه ای و سازمان یافته اقدام به قمار می کردند بادایر کردن مراکز مختلف به اعمال خلاف قانون مبادرت داشتند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این افراد دارای سابقه و برخی جزو اراذل و اوباش بوده و تامین امنیت بازی های قمار را نیز برعهده داشته و تاکنون اموال زیادی از شهروندان را حیف و میل کرده بودند .

بر اساس اعلام مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، از این مراکز اقلامی همچون آلات اختصاصی قمار، موادمخدر،مشروبات الکلی، انواع سلاح سرد،سلاح گرم ،مهمات سلاح گرم جنگی و دستگاه های pos نیز کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 98 نفر از گردانندگان سایت های قمار در مشهد

دستگیری 98 نفر از گردانندگان سایت های قمار در مشهد