مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-04-24اجتماعي

مرکز گلماند منطقه 2 آماده بهره برداری شد


سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: نخستین مرکز گلماند منطقه با هدف ترغیب شهروندان به مشارکت در اجرای طرح کاپ (تفکیک پسماند از مبدا) آماده بهره برداری شد.

- سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: نخستین مرکز گلماند منطقه با هدف ترغیب شهروندان به مشارکت در اجرای طرح کاپ (تفکیک پسماند از مبدا) آماده بهره برداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر میرزایی با تاکید بر نقش مشارکت شهروندان در حفاظت از محیط زیست گفت: طرح کاپ به عنوان یکی از الگوهای مؤثر در حفاظت از محیط زیست در شهر تهران در حال اجرا است که دراین طرح مشارکت شهروندان بسیار قابل اهمیت است.

وی افزود: همزمان با برنامه های آموزشی و فرهنگی در اجرای طرح کاپ، مرکز گلماند با هدف ترغیب شهروندان به تفکیک پسماند آماده بهره برداری شد که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در این مرکز، شهروندان با تحویل پسماندهای خشک خانگی، گلدان های گل زیبا دریافت و به جمع مشارکت کنندگان طرح کاپ می پیوندند.

میرزایی با اشاره به اینکه درحال حاضر پسماندهای خشک از طریق غرفه های بازیافت و همچنین خودروهای سیار جمع آوری می شود: امید می رود با راه اندازی مرکز گلماند و اخذ پسماندهای خشک شهروندان در ازای گل و گیاه میزان مشارکت شهروندان افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز گلماند منطقه 2 آماده بهره برداری شد

مرکز گلماند منطقه 2 آماده بهره برداری شد