مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 13:002021-04-24اقتصادي

مشارکت همگانی تنها راهکار مدیریت مصرف انرژی برق است


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه طی سالهای اخیر شاهد همکاری مطلوب مشترکان بخشهای مختلف در مدیریت مصرف انرژی بوده ایم، ابراز امیدواری کرد که تابستان امسال با مشارکت و همدلی بتوانیم برق مطمئن و پایدار تمامی مشترکین را تامین کنیم.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه طی سالهای اخیر شاهد همکاری مطلوب مشترکان بخشهای مختلف در مدیریت مصرف انرژی بوده ایم، ابراز امیدواری کرد که تابستان امسال با مشارکت و همدلی بتوانیم برق مطمئن و پایدار تمامی مشترکین را تامین کنیم.

جلال زراعت پیشه شنبه 4 اردیبهشت در یک کنفرانس خبری مجازی، گفت: همه ساله در فصل تابستان با افزایش قابل ملاحظه مصرف انرژی برق مواجه هستیم و بخش عمده ای از این افزایش به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی است.

او با اشاره به اینکه تمایل مردم به استفاده از کولرهای گازی به ویژه در مناطق جنوب کشور، میزان برق مصرفی را افزایش داده است، گفت: در تاریخ حاضر حداکثر مصرف انرژی برق در محدوده تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شیراز، حدود 1000 مگاوات است، اما در ایام تابستان و پیک بار شبکه، این میزان به بیش از 1400 مگاوات میرسد که نشان دهنده افزایش 40 درصدی مصرف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت همگانی تنها راهکار مدیریت مصرف انرژی برق است

مشارکت همگانی تنها راهکار مدیریت مصرف انرژی برق است