مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-04-24اجتماعي

آغاز بخشودگی جرایم مشمول دو برابری راهنمایی و رانندگی از امروز


معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: بخشودگی جرایم مشمول دو برابری راهنمایی و رانندگی از امروز آغاز شد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: بخشودگی جرایم مشمول دو برابری راهنمایی و رانندگی از امروز آغاز شد.

سرهنگ سجاد نامور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس تدابیر صورت گرفته در سطح کشور، جریمه های مشمول دو برابری به اصل خود بازگشته و افرادی که مشمول این جرایم می شوند تا پایان دی ماه امسال فرصت دارند تا اصل جرایم را بپردازند.

وی افزود: این طرح با توجه به شعار سال و در تنگنا بودن مردم به خاطر شیوع کرونا و کسادی کسب و کار، از سوی ناجا به مجلس پیشنهاد شد و مورد تصویب قرار گرفت.

وی این بخشودگی را مختص جرائم سال گذشته دانست و گفت: این طرح فقط شامل جرایم دو برابر شده سال 99 می شود و شامل جرایم سال 1400 نیست.

نامور ادامه داد: رانندگان می توانند تا پایان دی ماه امسال طریق درگاه بانک ها، سایت پلیس و دفاتر پلیس +10 نسبت به پرداخت اصل جرائم خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه طرح بخشودگی جرائم، شامل تمامی تخلفات رانندگی درون و برون شهری است اظهار کرد: چنانچه افرادی که مشمول این طرح می شوند تا زمان اعلام شده نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام نکنند، جرایم آنها مجددا دو برابر شده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بخشودگی جرایم مشمول دو برابری راهنمایی و رانندگی از امروز

آغاز بخشودگی جرایم مشمول دو برابری راهنمایی و رانندگی از امروز