مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-04-24سياسي

واکنش رییس شورای شهر سمنان به ماجرای واکسن پاکبانان: بی اخلاقی رسانه ای می کنند!


رییس اصلاح طلب شورای اسلامی شهر سمنان در واکنش به ماجرای واکسن پاکبانان گفت: با بی اخلاقی رسانه ای چالش به راه می اندازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمسعود سیادتی در نشست رسمی شورای اسلامی شهر سمنان از رییس علوم پزشکی استان سمنان خواست تا اسامی افرادی که واکسن دریافت کرده اند، را منتشر کنند.

او گفت: عده ای تنها دنبال تشنج و تشویش اذهان عمومی هستند و با بی اخلاقی رسانه ای، چالش به راه می اندازند تا فشار روانی بر مردمی که این روزها از شیوع این بیماری به سر می برند، بیشتر شود.

سیادتی بیان کرد: اولویت بندی برای اختصاص واکسن پسندیده است؛ اگر عده ای بی قانونی انجام دادند، باید جلوی آنها را گرفت اما جریان سازی های مسموم که باعث دستمایه ای برای اخبار خود کرد تا القای ذهنی در مردم به این قشر به وجود آمد.

سیادتی تأکید کرد: دولت وظیفه تأمین واکسن برای تمامی اقشار مردم به صورت رایگان را دارد؛ در حالی که واکسنِ فروشی مطرح می شود و اگر هم بخش خصوصی در میان است، باید دولت هزینه آن را پرداخته و آن را رایگان به دست مردم برساند.

او از رییس علوم پزشکی استان سمنان خواستار اعلام هر چه سریع تر اسامی که واکسن دریافت کردند، شد و گفت: از استاندار سمنان به عنوان نماینده دولت نیز خواستار پیگیری و از نماینده مردم سمنان در مجلس خواستار نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس شورای شهر سمنان به ماجرای واکسن پاکبانان: بی اخلاقی رسانه ای می کنند!

واکنش رییس شورای شهر سمنان به ماجرای واکسن پاکبانان: بی اخلاقی رسانه ای می کنند!