مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-04-24اقتصادي

مرکز استان نگاه صنعتی به اردستان ندارد


متاسفانه مرکز استان نگاه صنعتی به اردستان نداشته و طی سال های گذشته همیشه این شهرستان از مزیت های بالقوه خود در حوزه سرمایه گذاری و تولید دور بوده است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: متاسفانه مرکز استان نگاه صنعتی به اردستان نداشته و طی سال های گذشته همیشه این شهرستان از مزیت های بالقوه خود در حوزه سرمایه گذاری و تولید دور بوده است.

حمیدرضا تاملی، عصر امروز (شنبه_4 اردیبهشت) در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان اردستان اظهار کرد: متاسفانه مرکز استان نگاه صنعتی به اردستان نداشته و طی سال های گذشته همیشه این شهرستان از مزیت های بالقوه خود در حوزه سرمایه گذاری و تولید دور بوده است.

وی با بیان اینکه در سال 97 شهرستان اردستان در پایین ترین وضعیت اشتغال از منظر شاخص بیمه شده اصلی تامین اجتماعی قرار داشت، افزود: امروز با پیگیری های انجام شده در حوزه کسب و کار و ایجاد اشتغال تعداد بیمه شده اصلی از 5 هزار و 900 نفر در سال 97 به بالای 7 هزار نفر رسیده که افزایش 18 درصدی بیمه شدگان را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان تصریح کرد: میزان قراردادهای منعقد شده در زمینه واگذاری زمین برای ایجاد واحدهای صنعتی و صدور مجوز تاسیس در 30 سال گذشته بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز استان نگاه صنعتی به اردستان ندارد

مرکز استان نگاه صنعتی به اردستان ندارد