مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-04-24اقتصادي

اقدامات حمایتی دولت از صنعت چای گامی در راستای افزایش کیفیت و تولید


یکی از اقدامات خوب دولت برای حمایت از صنعت چای و توجیه اقتصادی کردن این محصول و همچنین چایکاران، ارز 4200 تومانی را از واردات چای حذف کرد که باعث افزایش قدرت رقابت پذیری بین فعالان و افزایش تولید و کیفیت این محصول شد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: یکی از اقدامات خوب دولت برای حمایت از صنعت چای و توجیه اقتصادی کردن این محصول و همچنین چایکاران، ارز 4200 تومانی را از واردات چای حذف کرد که باعث افزایش قدرت رقابت پذیری بین فعالان و افزایش تولید و کیفیت این محصول شد.

ارسلان زارع در سفر یکروزه به کومله و حضور در کارخانه چای مرحوم صابونچی، اظهار کرد: در شرایط سخت و دشوار جنگ اقتصادی، مهمترین راهبرد ما اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است.

استاندار گیلان افزود: در استمرار همین سیاست راهبردی که در سال های اخیر مقام معظم رهبری برای خوداتکایی و استقلال اقتصادی تاکید فرموده اند، دولت هم همواره تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته تا با برنامه ریزی و پشتیبانی و حمایت ها بستری مناسب برای توسعه فعالیت های گوناگون در عرصه اقتصادی و خصوصا کشاورزی فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات حمایتی دولت از صنعت چای گامی در راستای افزایش کیفیت و تولید

اقدامات حمایتی دولت از صنعت چای گامی در راستای افزایش کیفیت و تولید