مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-04-24سياسي

توزیع 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در مازندران


نخستین مرحله از آیین نهضت کمک های مومنانه در سال جدید همزمان با ماه مبارک رمضان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و روز بسیج سازندگی با اهدای 85 سری جهیزیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا سراسر استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اولین مرحله از آیین نهضت کمک های مومنانه در سال جدید همزمان با ماه مبارک رمضان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و روز بسیج سازندگی با اهدای 85 سری جهیزیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در قدمگاه شهدای مدافع حرم مازندران لشکر ویژه 25 کربلا برگزار شد.

   سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در آیین نهضت کمک های مومنانه طی سخنانی گفت: به واسطه تلاش مجدانه مومنین، ارگان ها و نهادها، سال 1400 سال خوبی برای ما در شروع یک کار ارزشمند و خیر بود که مومنین، مردم و بسیجیان کارهای خوبی را انجام دادند.

وی افزود: از سال ابتدای سال 1400 کمک های مومنانه مازندران مانند سایر استان ها شکل گرفت و به برکت همگرایی که بین نهادها از جمله کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه و بسیج ایجاد شد در ایام عید امسال تا این لحظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در مازندران

توزیع 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در مازندران