مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-04-24ورزشي

ملوان لیگ برتری شاید وقتی دیگر/باخت خانگی ملوان بندرانزلی مقابل خیبر خرم آباد


دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد که در این دیدار تیم میهمان موفق شد با دو گل تیم ملوان بندر انزلی را شکست دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ آزادگان، تیم های ملوان و روزبه شاه علی دوست را در ترکیب تیمش قرارداده بود.

بازی در نیمه اول بسیار حساب شده و شطرنج وار آغاز شد و هر دو تیم با برنامه ریزی و بدون عجله موقعیت های نصفه نیمه ای را روی دروازه های یکدیگر ایجاد کردند و مربیان دو تیم نیز به تحلیل و بررسی بازی پرداختند.

نیمه اول بدون گل به پایان رسید ولی این آرامش قبل از طوفان بود و شب سختی در انتظار هر دو تیم بود.

در دقیقه 75 بازی عارف رستمی روی پاس آرش افشین صاحب توپ شد و با یک ضربه کم جان توپ را وارد دروازه ملوان قرارداد، پس ازاین گل ملوانی ها برای جبران گل خورده بدون برنامه وارد فاز حمله شدند که دقایقی بعد گل دوم خیبر هم روی یک ضد حمله، توسط عارف رستمی به ثمر رسید تا امیدی برای بازگشت ملوانان به بازی باقی نمانده باشد.

پس ازاین دو گل ملوانان هر چه زدند به دربسته خورد و حتی تعویض سید جلال آقای گلشان نیز کار به جایی نبرد و بازی با همان نتیجه دو بر صفر خاتمه یافت تا وعده های پژمان نوری برای لیگ برتری شدن ملوان کمرنگ تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان لیگ برتری شاید وقتی دیگر/باخت خانگی ملوان بندرانزلی مقابل خیبر خرم آباد

ملوان لیگ برتری شاید وقتی دیگر/باخت خانگی ملوان بندرانزلی مقابل خیبر خرم آباد