مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 19:402021-04-24سياسي

تصویب نامگذاری میدانی به نام شهید فیروز شیخ حسنی در تنکابن


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تنکابن گفت: نامگذاری میدانی به نام شهید فیروز شیخ حسنی مصوب شده اما میدان جدیدی در این شهر باید ایجاد شود تا اقداماتی بعدی در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته گذشته مصاحبه ای از خواهر شهید فیروز شیخ حسنی تحت عنوان روایتی از نخستین شهید خلبان نیروی هوایی ارتش وعده میدانی که محقق نشد منتشر کردیم.

( بیشتر اینجا بخوانید )  یعقوب حسن نژاد رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران تنکابن در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره این مسئله اظهار کرد: مادر شهید شیخ حسنی برای نامگذاری میدانی به  نام این شهید به مرکز ما مراجعه کرده و در شورا هم نامگذاری میدانی در این شهر به نام شهید مصوب شده است.

وی با بیان اینکه همه میدان ها و خیابان ها در تنکابن از قبل نامگذاری شده است و نمی توانیم نسبت به تغییر نام اقدام کنیم، گفت: هنوز میدان جدید و خیابانی در این شهر ایجاد نشده به محض ایجاد خیابان و میدان جدید نسبت به نامگذاری این شهید اقدام می کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران تنکابن در عین حال اضافه کرد: در حال حاضر در کوچه محل زندگی مادرش تابلویی به نام این شهید نامگذاری شده است.

حسن نژاد یادآور شد: در کمربندی تنکابن بنا بود که میدانی ایجاد شود اما به دلایل فنی ایجاد میدان منتفی شده و به ی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب نامگذاری میدانی به نام شهید فیروز شیخ حسنی در تنکابن

تصویب نامگذاری میدانی به نام شهید فیروز شیخ حسنی در تنکابن