مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 20:002021-04-24اقتصادي

بزرگترین ریسک ها برای روند صعودی نفت


قیمتهای نفت از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون تحت تاثیر محدودیت عرضه و رشد مصرفی که برای فصل سفرهای تابستانی پیش بینی می شود، بیش از 25 درصد رشد داشته است.

- قیمتهای نفت از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون تحت تاثیر محدودیت عرضه و رشد مصرفی که برای فصل سفرهای تابستانی پیش بینی می شود، بیش از 25 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با این حال ریسک هایی برای روند صعودی نفت وجود دارند که شامل موانع موجود بر سر راه اجرای برنامه های جهانی واکسیناسیون کووید 19، تهدیدهای متوجه روند احیای اقتصاد جهانی، احتمال بازگشت نفت ایران به بازار و افزایش روند تولید نفت از سوی تولیدکنندگان بزرگ هستند.

رجینا مایور از شرکت KPMG با بیان این که انتظار نداشت این میزان افزایش قیمتها را در اوایل سال مشاهده کند، اظهار کرد: این میزان رشد قیمت نفت تا حدودی تعجب آور است.

بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به سطح پیش از شیوع پاندمی ویروس کرونا یافت و روز جمعه در 62 دلار و 14 سنت در هر بشکه بسته شد.

این شاخص یک سال پیش به منفی 37 دلار و 63 سنت در هر بشکه سقوط کرده بود.

به گفته مایور، با توجه به محدودیت عرضه که در یک سال گذشته از سوی گروه اوپک پلاس اجرا شده، خوش بینی به بهبود قیمت نفت رشد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین ریسک ها برای روند صعودی نفت

بزرگترین ریسک ها برای روند صعودی نفت