مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 21:202021-04-24سياسي

آغاز مهلت 9ماهه برای بخشودگی برخی جرائم رانندگی+ جریمه های مشمول بخشش


معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که از ابتدای هفته جاری طرح بخشودگی جریمه دیرکرد دوبرابری جرایم رانندگی آغاز شده و تا پایان دی ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

- آغاز مهلت 9ماهه برای بخشودگی برخی جرائم رانندگی+ جریمه های مشمول بخشش معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که از ابتدای هفته جاری طرح بخشودگی جریمه دیرکرد دوبرابری جرایم رانندگی آغاز شده و تا پایان دی ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

سرهنگ عین الله جهانی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: با پیشنهاد پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و موافقت مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا با هدف مساعدت به شهروندان جرایمی که در سال های گذشته بدلیل عدم پرداخت به موقع مشمول جریمه دیرکرد دو برابری شده اند، بخشیده شده و این جریمه ها به مبلغ اصلی جریمه برگردند.

وی با بیان اینکه تمام جرایمی که تا پایان سال 99 به عنوان معوق مانده بود و مشمول دوبرابری شده بود، به رقم اصلی خود برگشته است، گفت: رانندگان وسایل نقلیه که دارای چنین جرائمی هستند از امروز تا پایان دی ماه سال 1400 فرصت دارند که از این بخشودگی استفاده کنند، در غیر اینصورت رقم دوبرابر شده برای جرائم رانندگی دوباره اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مهلت 9ماهه برای بخشودگی برخی جرائم رانندگی+ جریمه های مشمول بخشش

آغاز مهلت 9ماهه برای بخشودگی برخی جرائم رانندگی+ جریمه های مشمول بخشش