مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 21:402021-04-24اقتصادي

مالیات خانه لوکس چند؟ 


صاحبان هر خانه لوکس از خرداد امسال شناسایی می شوند و آن ها باید تا پایان بهمن ماه مالیات متعلقه را بپردازند که بررسی ها نشان می دهد، کمترین و بیشترین مالیاتی که این افراد باید بپردازند به ترتیب معادل 10 و بالای 300 میلیون تومان است.

- صاحبان هر خانه لوکس از خرداد امسال شناسایی می شوند و آن ها باید تا پایان بهمن ماه مالیات متعلقه را بپردازند که بررسی ها نشان می دهد، کمترین و بیشترین مالیاتی که این افراد باید بپردازند به ترتیب معادل 10 و بالای 300 میلیون تومان است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق بودجه سال جاری باید از خانه و خودروهای لوکس مالیات اخذ شود که خانه های با ارزش بیش از 10 میلیارد تومان، خانه لوکس محسوب شده و مالک آن باید تا بهمن ماه این مالیات را پرداخت کند که خانه های درحال ساخت و در سال تملک از پرداخت این مالیات معاف هستند.

در این زمینه، رییس کل سازمان امور مالیاتی خبر داده که افراد مشمول این مالیات تا خرداد شناسایی و این موضوع به آن ها منتقل می شود.

براین اساس، نرخ مالیات سالانه این خانه های لوکس نیز به شرح زیر است: 1- نسبت به مازاد 10 میلیارد تا 15 میلیارد تومان؛ یک در هزار 2- نسبت به مازاد 15 میلیارد تا 25 میلیارد تومان؛ دو در هزار 3- نسبت به مازاد 25 میلیارد تا 40 میلیارد تومان؛ سه در هزار 4- نسبت به مازاد 40 میلیارد تا 60 میلیارد تومان؛ چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات خانه لوکس چند؟ 

مالیات خانه لوکس چند؟