مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 23:302021-04-24پزشكي

از درمان کم خونی کودکان تا افزایش طول عمر انسان


عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: شیره توت یک نوشیدنی بسیار مطلوب به ویژه برای کودکان برای درمان کم خونی است و می تواند در بسیاری از مواد غذایی به عنوان محصول فراسودمند فاقد شکر و ویژه افراد دیابتی مورد استفاده قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: شیره توت یک نوشیدنی بسیار مطلوب به ویژه برای کودکان برای درمان کم خونی است و می تواند در بسیاری از مواد غذایی به عنوان محصول فراسودمند فاقد شکر و ویژه افراد دیابتی مورد استفاده قرار گیرد.

طیبه شاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با شروع ماه اردیبهشت، برداشت انواع توت شامل توت سفید، توت سیاه و توت قرمز و انواع ارقام آن بعنوان میوه ای ارگانیک در خراسان جنوبی آغاز شده است.

وی افزود: میوه توت بر خلاف بسیاری از میوه ها فاقد سموم و افت کش هاست که این ویژگی باعث ارگانیک بودن آن شده است؛ در کنار بحث سالم بودن آن خواص فوق العاده زیاد آن باعث خاص شدن این میوه ارزشمند شده است.

شاهی ادامه داد: در برخی از کشورها مانند ایتالیا، امریکا و چین با اصلاحات انجام شده بر روی درختان توت اندازه میوه ها چندین برابر افزایش یافته است و تا حدود 20 سانتی متر می رسد و از نظر چیدن و بازارپسندی بسیار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درمان کم خونی کودکان تا افزایش طول عمر انسان

از درمان کم خونی کودکان تا افزایش طول عمر انسان