مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 00:052021-04-24سياسي

لزوم احداث بیمارستان یک هزار تخت خوابی در حاشیه شهرکرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: باید بتوانیم بیمارستان 1000 تخت خوابی را در حاشیه شهر به کمک خیرین و وزارتخانه احداث کنیم که اگر حادثه ای رخ داد در این بیمارستان خدمات را ارائه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد رییسی امشب در سیصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر و در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: به صورت مستمر انجام می شود که اگر پاکبانان به صورت کامل واکسیناسیون نشوند ممکن است زنجیره چرخش کرونا در بین این افراد در صورت ابتلا، مشکلات زیادی را ایجاد کند.

  رییسی ادامه داد: مغازه های تحت نظارت شهرداری از نظر درآمدی و اقتصادی مشکلات زیادی را دارند اما در کنار همه این مشکلات تلاش شد تا در راستای تحقق مصوبات ستاد کرونا گام موثری برداشته شود.

  وی با بیان اینکه شهرداری علیرغم اینکه یک دستگاه خدمات رسان می باشد یک مجموعه اجتماعی است که همه مردم از آن انتظار دارند، گفت: شهرداری درآمد خوبی ندارد اما برای فضاسازی شهری و نصب المان ها در نوروز تلاش کرد و بودجه لازم پیش بینی شد.

سید راشد جزایری در ادامه دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرکرد اظهارداشت: یکی از کارهای زیربنایی در شهر، طرح تفصیلی و طرح جامع است چراکه براساس دستورالعمل برای هر 4 هزار تا 12 هزار نفر جمعیت یک پایگاه سلامت و برای 12 هزار و 500 تا 36 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث بیمارستان یک هزار تخت خوابی در حاشیه شهرکرد

لزوم احداث بیمارستان یک هزار تخت خوابی در حاشیه شهرکرد