مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-04-24سياسي

مدیریت پسماند از دغدغه های اصلی جوامع بشری امروز است


رییس اداره ی محیط زیست شهرستان اهر گفت: مدیریت پسماند از دغدغه های اصلی جوامع بشری امروز است.

- ابوالفضل جمالی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز زمین پاک در اهر در گفت وگو با ایسنا، مدیریت پسماند را مهمترین دغدغه ی اصلی امروز جوامع بشری برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه در شهرستان اهر به دلیل مصرف گرایی شاهد افزایش روزافزون پسماند و زباله های شهری در طبیعت هستیم که شهرداری باید در خصوص تفکیک زباله از مبدا تا مقصد اقدامات اساسی انجام دهند.

وی ادامه داد: معضلات زیست محیطی یکی از دغدغه های مهم مسئولان بوده و تنها راه مقابله با این معضلات و پاک ماندن زمینگ فرهنگ سازی و ارائه آموزش های لازم به اقشار مختلف مردم در این زمینه است.

وی، روز زمین پاک را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ حفاظت و نگهداری از زیست بوم عنوان کرد و افزود: توجه به محیط زیست و پیرامون آن نقش انکارناپذیری در نهادینه سازی ارزشها و باورهای انسانی برای حفظ و صیانت از محیط زیست و داشتن محیط سالم دارد.

رییس اداره ی محیط زیست شهرستان اهر خاطرنشان کرد: روز زمین پاک یک روز نیست بلکه یک جنبش محیط زیستی است و امسال نیز مانند هر سال در ایران همراه با سایر دنیا این روز گرامی داشته می شود تا همه از اهمیت زمین و موهبت های آن و گامهایی که می توانند برای حفظ آن بردارند، آگاه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پسماند از دغدغه های اصلی جوامع بشری امروز است

مدیریت پسماند از دغدغه های اصلی جوامع بشری امروز است