مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-04-25اجتماعي

وزن کم کن نمره بگیر


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانش آموزان چاق و دارای اضافه وزن در استان شناسایی شدند، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانش آموزان چاق و دارای اضافه وزن در استان شناسایی شدند، گفت: شش نمره از درس تربیت بدنی برای دانش آموزان دارای اضافه وزنی که موفق به کاهش وزن شوند و تغذیه خود را اصلاح کنند، در نظر گرفته شده است.

خدایار قاسم پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طرح کوچ با هدف کنترل وزن و چاقی در دانش آموزان در کشور در حال اجرا است، اظهار کرد: این طرح در کشور حدود 10 میلیون دانش آموز را تحت پوشش قرار داده است، همچنین در چهارمحال و بختیاری 180 هزار دانش آموز درگیر این طرح هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طبق پایش و مطالعاتی که بر روی دانش آموزان در سراسر کشور در سال 95 انجام شد، حدود 21.

5 درصد دانش آموزان سراسر کشور دارای اضافه وزن و چاقی بودند، این اضافه وزن بر اساس شاخص توده بدنی یا همان BMI محاسبه می شود.

وی با بیان اینکه کرونا، تعطیلی مدارس، قرنطینه خانگی، تعطیلی مدارس و کم تحرکی درصد چاقی و اضافه وزن در دانش آموزان را از 22 درصد به 30 درصد افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزن کم کن نمره بگیر

وزن کم کن نمره بگیر