مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-04-25سياسي

افزایش 30 درصدی اشتغال ایثارگران هرمزگانی در سال 99


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: از عملکردهای بسیار ارزنده بنیاد هرمزگان، افزایش 30 درصدی اشتغال ایثارگران در سال 99 نسبت به سال 98 است.

- عطا ناوکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان و پرسنل این نهاد و همچنین همکاری سایر مسئولان دستگاه های اجرایی، عملکرد حوزه اشتغال بنیاد استان را در سال 99 تشریح کرد و گفت: رشد 21 درصدی پذیرفته شدگان ایثارگر هرمزگانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 حاصل تلاش متقاضیان و مشاوره های ارزنده اساتید برجسته بود که با همکاری حوزه تعاون و امور اجتماعی و مرکز مشاوره این نهاد صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با بیان اینکه در سال 99 بستر اشتغال 176 نفر از ایثارگران این استان فراهم شد، اظهار کرد: حدود 109 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر جهت اخذ وام های خوداشتغالی قرض الحسنه به بانک ها معرفی شده اند که 61 نفر وام را دریافت کرده اند و مابقی این عزیزان نیز به زودی از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه 835 فقره وام با مبلغ بیش از 137 میلیارد و 556 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان ایثارگر پرداخت شد، گفت: رفع مشکلات اقتصادی و خوداتکایی جامعه شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف پرداخت وام صندوق قرض الحسنه شاهد است که خوشبختانه با افزایش 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی اشتغال ایثارگران هرمزگانی در سال 99

افزایش 30 درصدی اشتغال ایثارگران هرمزگانی در سال 99