مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-04-25اقتصادي

شناسایی 77 نانوایی متخلف در اردبیل/نظارت بر روند پخت نان تشدید شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با بازرسی های انجام شده در فروردین ماه 1400 تعداد 77 نانوایی متخلف شناسایی و تخلف آن ها برای رسیدگی ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی صبح یکشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان اردبیل بر تشدید بازرسی از نانوایی ها به منظور کنترل توزیع و مصرف آرد و کیفیت پخت نان خبر داد و اظهار کرد: در فروردین ماه امسال با بازرسی های انجام گرفته تعداد 77 واحد نانوایی به علت کم فروشی، گران فروشی و تعطیلی خودسرانه محکوم به پرداخت جریمه شدند.

وی تعداد بازرسی های انجام یافته در طول یک ماه گذشته را 1 هزار و 50 مورد عنوان و اضافه کرد: به دلیل اهمیت کیفیت نان عرضه شده به مردم نظارت و بازرسی ها در استان از نانوایی ها با قدرت ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه نان به عنوان بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می رود، تصریح کرد: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر از طریق بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر عملکرد نانوایی های سطح استان انجام می شود.

به گفته صادقی هم اکنون هیچ مشکل و کمبودی در تأمین آرد وجود ندارد و در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف در ماه مبارک رمضان تأمین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 77 نانوایی متخلف در اردبیل/نظارت بر روند پخت نان تشدید شد

شناسایی 77 نانوایی متخلف در اردبیل/نظارت بر روند پخت نان تشدید شد