مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-04-25اقتصادي

جزییات نقض قرنطینه بیماران کرونایی/ تکرار نقض از یک تا 14 بار


دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا گفت: بیش از 538 هزار مورد نقض قرنطینه در کشور صورت گرفته که به طور متوسط 21 درصد از مبتلایان به کووید 19 را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش تا پس از جمع بندی، حسب قانون برخوردهای لازم قانونی با ناقضین قرنطینه صورت گیرد.

دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، با تشریح جزییات بیشتر موارد نقض قرنطینه در فروردین ماه امسال گفت: طبق گزارش سازمان حراست کل کشور 21 هزار بیمار کرونایی مقررات قرنطینه را نقض و با توجه به تکراری بودن موارد نقض از یک تا 14 بار، توسط این افراد در کل حدود 538666 مورد نقض قرنطینه در کشور صورت گرفته که به طور متوسط 21 درصد از مبتلایان به کووید 19 را شامل می شود.

دین پرست با بیان جزییات مربوط به ابعاد نقض قرنطینه از سوی مبتلایان گفت: متأسفانه شاهد این موضوع هستیم که افراد مبتلا به کرونا با علم به داشتن بیماری اقدام به سفر نموده اند که این امر در گسترش زنجیره بیماری تأثیر مثبت داشته است.

دین پرست در این خصوص اظهار کرد: در 543 فقره از موارد نقض قرنطینه در ایام فروردین ماه، مسافتی بیش از هزار کیلومتر طی شده است.

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در همین زمینه افزود: در 4192 مورد از نقض قرنطینه ها که حدود (9 درصد) از موارد نقص است، متخلفان بیش از 500 کیلومتر، تردد داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نقض قرنطینه بیماران کرونایی/ تکرار نقض از یک تا 14 بار

جزییات نقض قرنطینه بیماران کرونایی/ تکرار نقض از یک تا 14 بار