مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-25سياسي

7 دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش رونمایی شد + جزییات


در مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایرانی، 7 دستاورد جدید رزمی و فناورانه نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، آیین رونمایی و تحویل دستاوردهای دفاعی سازمان تحقیقات و جهاد معاون هماهنگ کننده ارتش  و امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی، در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد.

در این مراسم از 7 دستاورد جدید دفاعی و رزمی ارتش رونمایی شد؛ این دستاوردها عبارتند از: 1_ هشدار دهنده امواج راداری محمول بر پهپاد  این دستاورد، دارای قابلیت کشف شناسایی و اختلال رادارهای مراقبت هوایی محمول بر انواع پهپادها، بالگرد و هواپیماهای جنگنده، جهت مقابله با انواع تهدیدات راداری مراقبتی و هدایتی است؛ این  سامانه کاملاً بومی و مبتنی بر فناوری های داخلی است.

2 - هشدار دهنده لیزری محمول بر پهپاد  برخورداری از قابلیت شناسایی تسلیحات هدایت شونده های لیزری و تهدیدات هواپایه، اعلام هشدار در مقابل سامانه های پدافند هوایی برد کوتاه دشمن، از جمله دفاع لیزری پرتوان نابودگر و قابلیت ارسال و اعلام هشدار به ایستگاه کنترل و هدایت زمینی پهپاد از جمله مشخصات این هشدار دهنده است.

3 - رانش یک ( بومی سازی و ساخت موتور میکرو توربوجت ) این سامانه دارای قابلیت کاربردی در سامانه های پهپادی، هواپیماهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش رونمایی شد + جزییات

7 دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش رونمایی شد + جزییات