مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-25فرهنگي

وضعیت ناامیدکننده «سینما» در سایه کرونا/ به فکر آیندگان باشیم


کارگردان فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» ضمن اشاره به قدرت گرفتن پلتفرم ها در روزهای بحرانی سالن های سینما تأکید کرد که نباید به وضعیت ناامیدکننده این روزها تن دهیم و باید به فکر آینده باشیم.

- کارگردان فیلم سینمایی شیرجه بزرگ ضمن اشاره به قدرت گرفتن پلتفرم ها در روزهای بحرانی سالن های سینما تأکید کرد که نباید به وضعیت ناامیدکننده این روزها تن دهیم و باید به فکر آینده باشیم.

کریم لک زاده کارگردان سینما در گفتگو با بلایی سر ما آورد که همان اندک نفس را هم دیگر نمی توانیم بکشیم به همین دلیل در یک یاس ترسناک هستیم و نمی دانیم قرار است چه بلایی سر مخاطب و سینما بیاید.

این کارگردان جوان سینما توضیح داد: یکی از معانی سینما سالن سینما است، سالن سینما به اندازه ذات سینما و فیلمسازی اهمیت دارد و یکی از معناهای سینما به شمار می رود و امروز سینما یک معنای بزرگ خود را از دست داده است و در حال حاضر همه چیز در دست پلتفرم ها است، پلتفرم هایی که برای فروش سلیقه مخاطب را پایین می آورند، این پلتفرم ها صاحب قدرت شده اند و همه چیز را در دست گرفته اند.

کارگردان فیلم سینمایی شیرجه بزرگ تاکید کرد: زمانی که یک فیلمساز فیلم می ساخت برای ثانیه به ثانیه آن برنامه ریزی می کرد، چرا که در یک قاب قرار بود روی پرده سینما به تصویر کشیده شود و جزء به جزء آن ترکیب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ناامیدکننده «سینما» در سایه کرونا/ به فکر آیندگان باشیم

وضعیت ناامیدکننده «سینما» در سایه کرونا/ به فکر آیندگان باشیم